NYHET
Välkommen till Timegrip!
TimePlan, TimeMap och Timegrip är nu ett samlat brand.
TimePlan, TimeMap och Timegrip är nu ett samlat brand.
Smartare bemanningsstrategier för:
kontroll över personalkostnader motiverade medarbetare effektiv skifthantering

Dags att effektivisera din verksamhet inom hotell och hospitality


Produktens höjdpunkter

Snabb planering och flexibel bemanning

Med Timegrip kan du snabbt anpassa bemanningen för att möta dagliga behov. Få en komplett översikt över arbetstider, frånvaro och scheman, så att du alltid är förberedd – även under högsäsong.
Närbild på händer som använder en surfplatta för datadriven arbetsstyrning och schemaläggning.
Närbild på händer som använder en surfplatta för datadriven arbetsstyrning och schemaläggning.
Två kollegor samarbetar vid en surfplatta i ett modernt mötesrum som representerar teamwork och effektiv arbetsstyrning och schemaläggning
Hotellpersonal som granskar checklistor i ett linnelager, vilket representerar organiserad schemaläggning och arbetsstyrning inom hotellbranschen
Hotellpersonal som samarbetar vid en bärbar dator, vilket representerar effektiv arbetsstyrning, schemaläggning och gästnöjdhet

Dags för smartare bemanning inom hotell- och hospitalitybranschen

Timegrip hjälper dig att hålla en översikt över bemanningen och säkerställer smidiga dagliga arbetsrutiner:
  • Skapa snabbt scheman och anpassa dem efter säsongsvariationer och högsäsonger.

  • Hantera semestrar, sjukfrånvaro och lediga dagar utan att tappa överblicken.

  • Säkerställ korrekt löneutbetalning och efterlevnad av regler för viloperioder.

  • Gör det enkelt för internationella team att använda systemet.

  • Få aviseringar vid överlappningar eller otillräckliga viloperioder.

Värdefulla verktyg för alla roller i din verksamhet

Från frontdesk till backoffice – våra verktyg stärker varje roll inom hospitality. Personal får enkel åtkomst till sina scheman, chefer fattar välgrundade beslut och HR förenklar efterlevnaden. Arbeta smartare i hela teamet.
  • Behåll överblicken och spara tid med automatiserade rapporter som säkerställer felfri lönehantering.

  • Skapa arbetsscheman på några minuter med hjälp av smarta mallar. Justera bemanningen enkelt efter behov och följ upp frånvaro.

  • Anpassa snabbt bemanningen under högsäsong, vid oväntad frånvaro eller extra arbetsuppgifter. Godkänn arbetspass, frånvaro och ändringar direkt i appen under intensiva perioder.

  • Enkel åtkomst till scheman via appen ger en snabb överblick. Registrera arbetstimmar med några få klick och kommunicera ändringar smidigt genom systemet.

Professionell kvinna som arbetar vid sin bärbara dator, som representerar flexibel arbetsstyrning och datadriven beslutsfattning.
Professionell kvinna som arbetar vid sin bärbara dator, som representerar flexibel arbetsstyrning och datadriven beslutsfattning.
Närbild på händer som använder en surfplatta för datadriven arbetsstyrning och schemaläggning.
Två kollegor i en modern kontorsbyggnad som diskuterar arbetsstyrning och schemaläggning med hjälp av digitala lösningar.
Hotellreceptionist som ler och använder en surfplatta, vilket symboliserar effektiv arbetsstyrning, schemaläggning och gästservice

Låt oss hitta rätt lösning för dig

Allt börjar med att förstå dina behov – och ditt mål. Vårt team av specialister är redo att lyssna.

brandmark