NYHET
Välkommen till Timegrip!
TimePlan, TimeMap och Timegrip är nu ett samlat brand.
TimePlan, TimeMap och Timegrip är nu ett samlat brand.
Med Timegrip säkerställer du:
Effektiv planering Korrekt löneberäkning Insyn i arbetstimmar

Tid att hantera din verksamhet med enkelhet och effektivitet


Funktionens höjdpunkter

Anpassa dig snabbt till dagliga uppgifter på flera platser

Med Timegrip kan du enkelt justera bemanningen för att möta dagens behov. Få en omedelbar överblick över hela din personalstyrka och säkerställ att rätt medarbetare finns tillgängliga när och där de behövs – även på flera olika platser.
Närbild på en hand som använder en smartphone för arbetsstyrning, schemaläggning och tidsregistrering
Leende professionell kvinna med en surfplatta som representerar modern teknik för arbetsstyrning och effektiv teamkoordinering.
Kvinna granskar dokument vid en bärbar dator i en modern kontorsmiljö som representerar datadriven arbetsstyrning och schemaläggning
Närbild på händer som använder en surfplatta för datadriven arbetsstyrning och schemaläggning.

Ett allt-i-ett-system för din personalstyrka

Timegrip hjälper dig att optimera verksamheten och förbättra insynen:
  • Skapa och justera enkelt skift för att matcha dagens uppgifter. Med praktiska mallar och drag-and-drop-verktyg blir schemaläggningen smidig och stressfri.

     

    Schemaläggning

  • Följ arbetstimmar in i minsta detalj – oavsett om de är kopplade till ett projekt, en specifik uppgift eller en plats. Anpassa registreringen efter roller för att enkelt se vem som är var och gör vad.

     

    Tidshantering

  • Hantera semestrar, sjukfrånvaro eller sista-minuten-ändringar enklare än någonsin. Låt medarbetare byta skift medan chefer godkänner direkt, vilket håller alla nöjda och arbetsflödet smidigt.

     

    Frånvarohantering

  • Få omedelbara notiser vid schemakrockar, för korta viloperioder eller andra avvikelser. Perfekt för bostadsföreningar, det hjälper till att hålla verksamheten smidig och säkerställer att teamen är utvilade och redo.

     

    Kommunikationsverktyg

  • Få full överblick över hur dina resurser används med tydlig data om arbetstimmar, frånvaro och bemanning per plats. Fatta smartare beslut för att minska kostnader och hålla verksamheten effektiv.

     

    Analys och BI

Viktiga verktyg för varje roll och funktion

Från fastighetsinspektörer till vaktmästare och administratörer – våra verktyg hjälper alla att hålla sig organiserade och informerade. Planera scheman, följ uppgifter och säkerställ att varje roll fungerar smidigt, med tydlig insyn i hela teamet.
  • Veta exakt var du behöver vara och när. Håll dig uppdaterad om inspektioner med realtidsuppdateringar och scheman, så att varje uppgift hanteras effektivt och i tid.

  • Håll dig organiserad med tydliga skiftscheman och uppdateringar om uppgifter. Logga enkelt arbetstimmar och få notiser om eventuella sista-minuten-ändringar i din arbetsbelastning.

  • Hantera dagliga uppgifter och bemanning med en tydlig överblick. Optimera arbetsflöden och håll dig uppdaterad om teamets scheman för att säkerställa att driften fungerar smidigt.

  • Få full kontroll över bemanning, arbetstimmar och efterlevnad. Förenkla godkännanden och löneprocesser med automatiserade verktyg, så att du kan fokusera på det som är viktigast.


Låt oss hitta rätt lösning för dig

Allt börjar med att förstå dina behov – och ditt mål. Vårt team av specialister är redo att lyssna.

brandmark