






Ett allt-i-ett-system för din personalstyrka
-
Skapa och justera enkelt skift för att matcha dagens uppgifter. Med praktiska mallar och drag-and-drop-verktyg blir schemaläggningen smidig och stressfri.
-
Följ arbetstimmar in i minsta detalj – oavsett om de är kopplade till ett projekt, en specifik uppgift eller en plats. Anpassa registreringen efter roller för att enkelt se vem som är var och gör vad.
-
Hantera semestrar, sjukfrånvaro eller sista-minuten-ändringar enklare än någonsin. Låt medarbetare byta skift medan chefer godkänner direkt, vilket håller alla nöjda och arbetsflödet smidigt.
-
Få omedelbara notiser vid schemakrockar, för korta viloperioder eller andra avvikelser. Perfekt för bostadsföreningar, det hjälper till att hålla verksamheten smidig och säkerställer att teamen är utvilade och redo.
-
Få full överblick över hur dina resurser används med tydlig data om arbetstimmar, frånvaro och bemanning per plats. Fatta smartare beslut för att minska kostnader och hålla verksamheten effektiv.
Viktiga verktyg för varje roll och funktion
-
Veta exakt var du behöver vara och när. Håll dig uppdaterad om inspektioner med realtidsuppdateringar och scheman, så att varje uppgift hanteras effektivt och i tid.
-
Håll dig organiserad med tydliga skiftscheman och uppdateringar om uppgifter. Logga enkelt arbetstimmar och få notiser om eventuella sista-minuten-ändringar i din arbetsbelastning.
-
Hantera dagliga uppgifter och bemanning med en tydlig överblick. Optimera arbetsflöden och håll dig uppdaterad om teamets scheman för att säkerställa att driften fungerar smidigt.
-
Få full kontroll över bemanning, arbetstimmar och efterlevnad. Förenkla godkännanden och löneprocesser med automatiserade verktyg, så att du kan fokusera på det som är viktigast.





