






Dags för bättre planering inom detaljhandeln
-
Skapa snabbt scheman som passar din butiks storlek och behov med flexibla mallar.
-
Ge medarbetarna möjlighet att själva byta skift via appen och minska onödig administration.
-
Säkerställ korrekt lönehantering och eliminera manuella uppdateringar.
-
Få notiser vid överlappningar eller konflikter i schemat.
-
Följ upp semestrar, sjukfrånvaro och andra ledigheter med enkel tillgång till dokumentation.
Värdefulla verktyg för alla roller i din verksamhet
-
Behåll en överblick över bemanningen och spendera mer tid med dina kunder. Automatiserade löneutdata eliminerar manuella fel.
-
Skapa scheman snabbt med mallar och justera enkelt bemanningen under intensiva perioder, rea-event eller helgdagar.
-
Få enkelt tillgång till ditt schema på mobilen, ha alltid koll på dina arbetstider, registrera dina timmar med några klick och byt skift direkt i appen.
-
Spara tid på manuella processer med automatisk synkronisering till lönesystem. All data lagras säkert och uppfyller dokumentationskrav.





Book en demo
Få ett kostnadsfritt möte på en timme och upptäck hur Timegrip kan hjälpa dig att spara tid, minska kostnader och effektivisera din dagliga verksamhet:
- Personalplanering och skifthantering
- Tidshantering, semester och frånvaro
- Operationer, resurser och insikter
Anpassat efter ditt företags behov. Vi hör av oss så snart som möjligt.
Är du redan kund? Då kontakta support här: