NYHET
Välkommen till Timegrip!
TimePlan, TimeMap och Timegrip är nu ett samlat brand.
TimePlan, TimeMap och Timegrip är nu ett samlat brand.
Med Timegrip får du:
Flexibel schemaläggning av arbetspass Snabb hantering av frånvaro Exakt tidsregistrering

Dags att optimera din detaljhandelsarbetsstyrka


Funktionshöjdpunkter

Effektiv schemaläggning varje dag

Justera bemanningsnivåer under hektiska perioder och säsongsbetonade skift. Höj personalens produktivitet timme för timme.
Leende professionell kvinna med en surfplatta som representerar modern teknik för arbetsstyrning och effektiv teamkoordinering.
Leende professionell kvinna med en surfplatta som representerar modern teknik för arbetsstyrning och effektiv teamkoordinering.
Två kollegor i en affärsmiljö som diskuterar personalplanering och effektiv medarbetarhantering med hjälp av en mobil enhet.
Närbild på en hand som använder en smartphone för arbetsstyrning, schemaläggning och tidsregistrering

Dags för bättre planering inom detaljhandeln

Timegrip hjälper dig att få en överblick över bemanningen och säkerställer att den dagliga verksamheten flyter smidigt:<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>
  • Skapa snabbt scheman som passar din butiks storlek och behov med flexibla mallar.

  • Ge medarbetarna möjlighet att själva byta skift via appen och minska onödig administration.

  • Säkerställ korrekt lönehantering och eliminera manuella uppdateringar.

  • Få notiser vid överlappningar eller konflikter i schemat.

  • Följ upp semestrar, sjukfrånvaro och andra ledigheter med enkel tillgång till dokumentation.

Värdefulla verktyg för alla roller i din verksamhet

Från butiksgolvet till kontoret stödjer våra verktyg varje roll inom detaljhandeln. Medarbetare får enkel tillgång till scheman, chefer kan godkänna snabbare och HR effektiviserar regelefterlevnaden. Arbeta smartare på alla nivåer.
  • Behåll en överblick över bemanningen och spendera mer tid med dina kunder. Automatiserade löneutdata eliminerar manuella fel.

  • Skapa scheman snabbt med mallar och justera enkelt bemanningen under intensiva perioder, rea-event eller helgdagar.

  • Få enkelt tillgång till ditt schema på mobilen, ha alltid koll på dina arbetstider, registrera dina timmar med några klick och byt skift direkt i appen.

  • Spara tid på manuella processer med automatisk synkronisering till lönesystem. All data lagras säkert och uppfyller dokumentationskrav.

Två kollegor samarbetar vid en surfplatta i ett modernt mötesrum som representerar teamwork och effektiv arbetsstyrning och schemaläggning

Låt oss hitta rätt lösning för dig

Allt börjar med att förstå dina behov – och ditt mål. Vårt team av specialister är redo att lyssna.

brandmark