Med Timegrip säkerställer du:
effektiv planering korrekt löneberäkning insyn i arbetstimmar
Förbättra personalhanteringen i bostadsförening med Timegrip – förenkla schemaläggningen, säkerställ korrekt tidrapportering och hantera frånvaro effektivt, så att mer tid kan läggas på hyresgästservice och fastighetsförvaltning.
En fokuserad manlig inspektör i varselväst antecknar på en skrivplatta medan han utvärderar en bygg- eller industriplats.

Tid att hantera din verksamhet med enkelhet och effektivitet


Funktionens höjdpunkter

Anpassa dig snabbt till dagliga uppgifter på flera platser

Med Timegrip kan du enkelt justera bemanningen för att möta dagens behov. Få en omedelbar överblick över hela din personalstyrka och säkerställ att rätt medarbetare finns tillgängliga när och där de behövs – även på flera olika platser.
En affärskvinna i blå kavaj presenterar information på en surfplatta för en eftertänksam manlig kollega i en modern kontorskorridor.
En affärskvinna i blå kavaj presenterar information på en surfplatta för en eftertänksam manlig kollega i en modern kontorskorridor.
En affärskvinna i blå kavaj presenterar information på en surfplatta för en eftertänksam manlig kollega i en modern kontorskorridor.
En affärskvinna i blå kavaj presenterar information på en surfplatta för en eftertänksam manlig kollega i en modern kontorskorridor.
En affärskvinna i blå kavaj presenterar information på en surfplatta för en eftertänksam manlig kollega i en modern kontorskorridor.
En affärskvinna i blå kavaj presenterar information på en surfplatta för en eftertänksam manlig kollega i en modern kontorskorridor.

Ett allt-i-ett-system för din personalstyrka

Timegrip hjälper dig att optimera verksamheten och förbättra insynen:
  • Skapa och justera enkelt skift för att matcha dagens uppgifter. Med praktiska mallar och drag-and-drop-verktyg blir schemaläggningen smidig och stressfri.

     

    Schemaläggning

  • Följ arbetstimmar in i minsta detalj – oavsett om de är kopplade till ett projekt, en specifik uppgift eller en plats. Anpassa registreringen efter roller för att enkelt se vem som är var och gör vad.

     

    Tidshantering

  • Hantera semestrar, sjukfrånvaro eller sista-minuten-ändringar enklare än någonsin. Låt medarbetare byta skift medan chefer godkänner direkt, vilket håller alla nöjda och arbetsflödet smidigt.

     

    Frånvarohantering

  • Få omedelbara notiser vid schemakrockar, för korta viloperioder eller andra avvikelser. Perfekt för bostadsföreningar, det hjälper till att hålla verksamheten smidig och säkerställer att teamen är utvilade och redo.

     

    Kommunikationsverktyg

  • Få full överblick över hur dina resurser används med tydlig data om arbetstimmar, frånvaro och bemanning per plats. Fatta smartare beslut för att minska kostnader och hålla verksamheten effektiv.

     

    Analys och BI

Viktiga verktyg för varje roll och funktion

Från fastighetsinspektörer till vaktmästare och administratörer – våra verktyg hjälper alla att hålla sig organiserade och informerade. Planera scheman, följ uppgifter och säkerställ att varje roll fungerar smidigt, med tydlig insyn i hela teamet.
  • Veta exakt var du behöver vara och när. Håll dig uppdaterad om inspektioner med realtidsuppdateringar och scheman, så att varje uppgift hanteras effektivt och i tid.

  • Håll dig organiserad med tydliga skiftscheman och uppdateringar om uppgifter. Logga enkelt arbetstimmar och få notiser om eventuella sista-minuten-ändringar i din arbetsbelastning.

  • Hantera dagliga uppgifter och bemanning med en tydlig överblick. Optimera arbetsflöden och håll dig uppdaterad om teamets scheman för att säkerställa att driften fungerar smidigt.

  • Få full kontroll över bemanning, arbetstimmar och efterlevnad. Förenkla godkännanden och löneprocesser med automatiserade verktyg, så att du kan fokusera på det som är viktigast.

En arbetare i en varselväst skriver på en skrivplatta under en inspektion
En arbetare i en varselväst skriver på en skrivplatta under en inspektion
En leende manlig städare använder en industriell mattvätt på ett kontor, medan en kollega rengör glasväggar i bakgrunden.
En professionell affärskvinna i en blå kavaj arbetar på en bärbar dator vid ett ljust och modernt skrivbord.
Leende affärskvinna med en surfplatta i ett modernt kontor, medan kollegor diskuterar i bakgrunden.

 

Book en demo

 

Få ett kostnadsfritt möte på en timme och upptäck hur Timegrip kan hjälpa dig att spara tid, minska kostnader och effektivisera din dagliga verksamhet:

 

  • Personalplanering och skifthantering
  • Tidshantering, semester och frånvaro
  • Operationer, resurser och insikter

 

Anpassat efter ditt företags behov. Vi hör av oss så snart som möjligt.

 

Är du redan kund? Då kontakta support här:

Kontakta support